Sider

mandag 26. oktober 2009

Får aldri nok garn :-)

Det er pussige greier, men uansett hvor mye garn som ligger i boden, så er det aldri det rette garnet. Fikk lyst på litt farger, så jeg køpte en ladning med Fabel fra Drops 

26.10

Ser morsomme ut, og jeg gleder meg til å strikke med det.

Ellers i heimen så har orkideene mine begynt å få blomsterstilk – liker det veldig godt!! Det blir for varmt og tørt for dem i det store vinduet om sommeren, men nå som høsten har kommet så blomstrer det som bare det. Det liker jeg veeeldig godt.

PA260009

Ser du den stilken, den grønne? Der kommer det en blomsterstilk. Tror det er 4 gangen den orkideen blomstrer. Er flere i vinduet med stilk også… lover godt for høsten og vinteren!

Søndag førstkommende er det barnedåp! Det gleder vi oss stort til. Min kjære og jeg skal være faddere for lille Silje, noe vi setter stor pris på, og vesla i familien skal bære ordentlig bunad for første gang.

PA260011

Gaven er på plass. En tinnramme med navn, fødselsdag,-vekt, -lengde, og -tidspunkt. Ordentlig fin!

PA260005

Den ser kanskje stor ut, men det er en barnebunad. Det var prøving i går kveld, og hun ville nesten ikke ta den av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :