Sider

onsdag 14. oktober 2009

Rolig tirsdag

Det er en nydelig tirsdag her i Tønsberg, men siden jeg hadde en litt for lang gåtur i går, er kreftene ganske labre i dag. Kroppen streiker, hvilket jo er ganske normalt, og da er det å prøve å balansere det å drive den videre så den ikke dovner hen, og å hvile nok til at den kommer seg. Hvis det er rart at jeg skiller “meg” og “kroppen”, så er det fordi jeg ikke vedkjenner at kroppen min ikke vil spille på lag. Når den funker, så er vi ett.. ;-) Overlevelsesteknikk!! :-)

Litt ulike bilder:

Ulike merker til å sette på hullete klær, eller som hos oss; på pannebånd eller luer! :-) Glemte visst å ta bilde av alle “Biler” merkene.. selveste Lynet McQueen og gjengen. Men de er søte disse også da…

PA120002

Under her, ser dere de lilla sokkene jeg har strikket. De har laaang hals, så jeg brettet dem for å få dem i bildet. Så er det den grå perlestrikken min. Det skal bli en barnesokk, str 2-3 år, eller noe…;-)

Så er det bilde av et par bortbestilte pannebånd. Har ikke strøket på bildene enda, men det skal jeg straks gjøre.
Til slutt er det brøddeigen min. Etter at jeg begynte å bake brød, så er det liksom bare det som duger, både for oss og ungene. Bedre, sunnere, mer mettende, billigere – pluss en god del mer styr….. Men det får være greit!

14.10

Under her er et bilde jeg hadde, som jeg bare slang med.. :-) Alle pannebåndene ere enten solgt eller bortlovet.

PA120001

1 kommentar:

  1. Så mange fine håndarbeidsbilder. Klem til deg, og god hvile.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :