Sider

onsdag 28. juli 2010

Hmmm..

I flere år nå har jeg hatt arvemobiler. Jeg er ikke så opptatt av sånne ting som mobil, så det har vært greit. Men i vinter arvet jeg en mobil jeg ikke er komfortabel med, den er ikke så bra.

Dermed lurer jeg på om jeg skal spandere en ny en på meg selv, og har snuset rundt en liten stund for å finne en jeg kunne tenke meg. Først trodde jeg det var iPhone jeg ville ha, men etter å ha holdt forskjellige mobiler i hånden så har jeg lagt min elsk på en spesiell:

u20irednd

Sony Ericsson Xperia X10 mini pro – kort og enkelt;-)
Den får masse skryt fra forum som tester sånt, og den er fin å holde. Dermed har jeg bestemt meg for denne. Den kommer i slutten av august, og jeg som bruker mobilen minimalt skal ikke ha noe teit abonnement, derfor blir det å kjøpe den. 2400 kr, koster den. Mulig jeg kjøper den uten det ekstra tastaturet, da blir det samme telefon uten “pro” på slutten..

Ok, dette var ikke så interessant… hihi.. jeg måtte bare få det ut!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :