Sider

onsdag 25. mai 2011

Leeeveeerr!!!

Jeg lever, og virker til en viss grad, selv om det går saaakte. Det saaaakte livet krever ekstremt mye av meg, for jeg er virkelig ikke så tålmodig som det forlanges av meg.

I dag var jeg på møte med kjære Nav, og man skulle da tro at syk i snart 9 år burde bety noe? Men nei, de vil ikke snakke om uføre.. her skal det på ny vurderes arbeidskapasitet (for 3.gang). Jeg er nemlig for UNG.

Ikke spesielt stolt over at jeg er syk, men jeg skal da heller ikke unnskylde meg? Jeg har da ikke valgt dette?

Altfor mye sykdomsprat på denne bloggen for tida. Om jeg blir lei meg selv noen ganger? Å ja! haha.. Men så kan jeg le av meg også, heldigvis. Uten selvironi, positivitet og humor generelt, så hadde livet vært akk så mye tristere.



I dag laget vi deilig middag. Hadde tenkt å steke kyllinglår, men så hadde jeg kjøpt kyllingvinger isteden.. snakk om tåke.. Men da tok vi vinger, det var bare barna og meg, siden han far er på teambuilding med jobben.
Tilbehør ble ris, tzatziki (min favoritt, og i dag laget jeg den med ekte, gresk yoghurt.. deilig!), chilidressing (3 ss gresk yoghurt, 2 ts minced chili, litt sitron, litt sukker, litt salt – bland og du har en deilig dippe-dressing), sukkererter, oliven og jordbær. Jeg kan ikke spise jordbær, men 15-åringen fant ut at chilidressing var supert å dyppe jordbær i.

Så er det sånn her i livet, da, at om ikke Nav var så greie med meg i dag, så er det andre som er det. Alt i alt – summa summarum – er det mer bra enn dårlig i livet, og da er det jammen ikke altfor gæærnt altså!

Lover herved å pumpe opp humøret her på bloggen! Det hjelper sikkert når min kjære venninne er vel hjemme fra Canada veldig straks.  Heldig som jeg er, så har jeg fått det ærefulle oppdrag å være fadder for den lille skjønningen. Det gleder jeg meg veldig til!

Se – mye å glede seg over!

1 kommentar:

  1. Når man ikke har det så bra, er det litt godt å få det ut uansett. Så er det jo noe med de sykdommene man ikke ser med det blotte øye. Man skal liksom ikke være syk da!!!

    Syns du er tøff! Stå på videre og gratulere som fadder.

    Ønsker deg en videre fin uke
    Klem fra meg <3

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :