Sider

mandag 14. november 2011

Farsdag og andre dager!

Det halses igjennom dagene, for tiden. Ikke mye stress, mer ting som gjøres, på rekke og rad, ettersom formen tillater det. Sakte kino for andre føles som en 100 m sprint for meg.

Det strikkes, men det er ingenting å vise frem før jul…
Stua har fått “nye” garndiner, som er arv etter mor&far fra barndomshjemmet mitt. Ikke at de er skrekkelig gamle, men 10-15 år er de sikkert. Ok, det er sikkert skrekkelig gammelt.. men siden de ikke kan bruke gardinene i leiligheten de kjøpte da de solgte det gamle huset, så var det verdt å prøve dem her hjemme. Perfekt? Nja, men absolutt brukbare. Det ble litt lunere her, liksom, og det kan jeg jo like. Fint nå på vinteren. Om sommeren vil jeg ha noe lysere og lettere, så da er de hvite fine.

redigert66


Dårlig mobilbilde, men en viss idè får man.

Ellers var det farsdag, og vi feiret. Deilig frokost, gaver og gode ord til far her i huset, og en telefon til sin egen gamlefar Smilefjes som blunker 

I dag ligger jeg til lading. En slags sitteligging innimellom, så det kan strikkes, og ellers prøver jeg å få vekk utbrudd i panna og andre ulumskheter.

I desember er jeg invitert på jentefest, og jeg vil så inderlig gjerne dit!!!! Jeg kjenner at hvert fiber i kroppen verker etter en jentekveld med vin og skravling. Min kjære støtter opp, og har lovet å sette av kvelden til å kjøre meg dit, og hente meg, så det blir enklest mulig for meg.

Så nå telles virkelig dagene frem til jul!!!!

Litt lading nå, og så strikking.

1 kommentar:

  1. Ligg på ladig du, leeeenge slik at du kansje kan delta på jentefesten :-D

    Jeg var hos min gamle far og spiste blødkake :-)

    Klem Kari

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :