Sider

onsdag 11. april 2012

Lyst fra morgen til kveld!

Det gjør fantastiske ting med mennesker når det er lyst fra man står opp til godt utpå kvelden.

Beina er forholdsvis tunge, men så lenge man tar ett skritt av gangen, og lar det ta den tiden det trenger, så går det greit. Pusle rundt i hjemmet sitt. Flytte litt på småting, sette i nye lys… det skal ikke mer til for å skape litt glede og trivsel.

I dag skal jeg gå ens ærend ut og kjøpe meg en bukett med roser. Bare fordi jeg fortjener det Rød rose 

Min gode bloggvenn, Krykkja, kommenterte på forrige innlegg at man gjennom livet samler en ryggsekk av erfaringer, som man kan plukke nistepakker fra når livet trenger ekstra næring. Intet mindre en genialt!

Heldigvis forlanger jeg ikke at livet skal være en evig topp. Jeg liker dynamikken. Strevet, kampene, hverdagene.. alt dette som gjør at de vidunderlige dagene blir nettopp det.

Pappa pleide å si til meg da jeg vokste opp som en kanskje litt snusfornuftig jentunge; “det er greit å være jordnær, men du trenger ikke å stå til knærne..”.  Heldigvis har jeg fine pakker i ryggsekken som minner meg på at det er ok å sveve litt fra tid til annen.

God onsdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :