Sider

mandag 23. april 2012

Verdens bokdag!!

Etter en helg med jubileumsfeiring, da min mor har fylt rundt tall, kan vi idag feire VERDENS BOKDAG.

Verdens bokdag synes jeg vi skal feire med å synke godt ned i godstolen og fordype oss i en god bok.

Selv er jeg fryktelig snever om dagen, og leser stort sett bare krim. Det får være greit så lenge jeg leser… Smilefjes 

Ellers følger jeg med på rettssaken etter 22.juli 2011, og enn så groteskt det er, så vil jeg følge med. Dette er historisk og viktig og siden jeg har mulighet leser jeg referat og ser intervjuer.
Husets 10-åring er også interessert og vi følger via samtaler mellom oss voksne og henne, via Supernytt på NRKSuper, og så ser vi litt av pressekonferansene etter endt dag. Hun er ikke redd, hun er bare nysgjerrig og ønsker å følge med.

Har lånt bøkene til Øystein Wiik av min mor, og skal nå snart begynne på Dødelig applaus… håper det blir bra!

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :