Sider

lørdag 11. april 2009

Påskeaften! :-)





Jammen er det ikk verdens herligste påskeaften! Sola skinner om kapp med påskeliljene på veggen på verandaen vår. Jeg vet at jeg har en tendens til å skryte av blomstene mine, men jeg greier bare ikke å la være. ;-)

Kom på at jeg burde publisert bilder av de vakre rosene jeg fikk av min kjære fredag 27. 03. De står enda, men har blitt noe mer pjuskete, til tross for kjærlig stell. 3 uker må allikevel sies å være veldig bra for roser å stå avskårne i vann på spisebordet. Så når skrytinga var i gang, kunne jeg visst bare fortsette.. hehe..

I dag har det ikke skjedd noe særlig. Har handlet og vasket litt tøy, og ellers har jeg bare sittet på verandaen og lest aviser. Har fått en lei forkjølelse om jeg tror kan være allergi, men overlever nok det også. Kost meg har jeg utvilsomt. Solfaktor 30 i ansiktet må til for min del, men jeg kjenner allikevel at sola har tatt.

Ønsker dere alle en fortsatt fin påske, det er enda noen dager igjen frem til tirsdag, når hverdagen slår til igjen,-så nyt været og hverandre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :