Sider

torsdag 30. april 2009

Våronna er i gang!









Så har det så smått begynt å spire på vår herlige veranda! Siden vi hadde nok å bruke penger på i fjor, ble det ikke investert så mye i ting som kan komme igjen, men i år skal vi begynne å bygge opp en liten "oase" her i byen.
Til nå har jeg kjøpt en lavendel. Jeg synes de er så pene, lukter godt og så er det jo en staude som kommer igjen til neste år.
Jeg satte også ut Hortensiaen jeg prøver å holde liv i, og den greier seg fint ute i solen. Det blir likevel til at jeg tar den inn på kvelden så den ikke dør, det kan enda være ganske kaldt på natta. Etterhvert håper jeg den kan stå ute hele sommeren.. hvis jeg greier å holde liv i den.. hehe.
I dag har jeg gnukket og gnudd på hagemøblene. Har ganske lyst på et møblement i aluminium, men jeg tviler på at det blir noe av i år. Men enn så lenge fungerer de vi har veldig bra. Vi har to sett, et pent og et arvet som er fint når vi har gjester. Vi var ganske mange der ute i fjor sommer, og det er jo herlig når folk stikker innom.
Grill, vi må skaffe oss en grill. Vi hadde en gammel kulegrill, men den fikk gå til de evige kulegrill-jaktmarker (!!) da vi flyttet i fjor. Ønsker oss veldig en gassgrill, men de koster så inderlig mye. Får se om ikke vi får spart noen kroner :-)


4 kommentarer:

  1. Hei, og takk for hyggelig kommentar hos meg:) Så gøy at du kom på et innlegg som var for akkurat et år siden! Og egentlig gøy at det var om planter...for her er nemlig de grønnefingrene totalt fraværende;) Ser det blomstrer fint hos deg da! Så fin uteplass dere har, vårsola må nytes:) Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har det:)

    SvarSlett
  3. Kommer gjerne en tur på den terassen spesielt hvis du har grill :)

    Du kan jo sette ut en liten sparegris og så kan fornøyde besøkende legge fra seg noen kroner til fremtidig gassgrill.

    Stargirl

    SvarSlett
  4. Grill blir det nok ei råd med etterhvert :-) men å ta litt penger hver gang det kommer folk er et godt tips.. hehe

    Takk for hyggelige tilbakemeldinger ang verandaen vår. Den blir nok frodigere med flere blomster og mer stæsj utover sommeren. Vi skal blant annet få oss utelys og diverse. Blir så fint atte!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :