Sider

torsdag 12. februar 2009

Går ikke så kjapt om dagen..

Det går virkelig ikke så kjapt om dagen. Det er litt dumt, men det er resultatet av ekstra lite energi, eller kanskje heller litt ujevn energibruk.. Litt har jeg allikevel gjort. Disse sjalene i englemasker, de går veldig fort og krever ingen innsats fra hjernen.. :-) hvilket jo er en fordel. Når kroppen bremser, så er det lurt å tilpasse oppgavene til formen, og det var da jeg fant ut at 3 små, hvite perler på et grønt sjal. Du kan se dette på de 3 øverste bildene under her. Det er faktisk veldig koselig å pusle med håndarbeid, og så ligger det jo litt omsorg i det ved å vite at det er mottakere der ute som kanskje vil komme til å sette pris på det du sitter og pusler med.

Akkurat nå hekler jeg et blått sjal i englemasker, som jeg har som mål å pynte litt på. Kanskje perler, kanskje hekle et eller annet å henge på med sikkerhetsnål.. hvem vet hva som kommer over meg når jeg setter meg ned og begynner på det.

Så har jeg laget et flott pannebånd til min niese på 6 år. Bilde av det kommer senere. Det ble et stykk rosa prinsessekrone med perler og hjerte og greier. Det som sikkert tok lengst tid var å træ alle perlene, gud vet hvor jeg fikk tålmodigheten fra, men det var nok sikkert litt moro også!

Har strikket ferdig et pannebånd til, bilde under, som skal toves, fores og pyntes. Tenkte å prøve meg med å sette borrelås på det, så det kan justeres. Det blir spennede å se om jeg greier det. Å sy er virkelig ikke min greie.














Blått sjal i englemasker. Nydelig farge!


Rosa pannebånd.. skal prøve borrelås, så det kan justeres. Har her laget litt bredere spisser enn jeg har gjort tidligere, og det ble ganske bra.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :