Sider

torsdag 19. februar 2009

Lite aktivitet i det siste, men her kommer noen bilder!

Lite blog-aktivitet i det siste, men litt håndarbeide blir det hver dag. I går kveld gjorde jeg ferdig en ny prinsessekrone. Den går til min lille kusine på 4 år. Håper den faller i smak. Hjertet ble, i følge min kjære, litt bulkete, men det får stå sin prøve! Var ganske fornøyd med pynten, men jeg synes egentlig at kronen ble finere med litt bredere spisser.


Dårlig bilde, men jeg orket ikke ta nye. Som du ser, prinsessekrone.

Den samme krona.. litt bedre bilde, men her ser faktisk hjertet verre ut en det er altså!


Dette er en sjalnål, kjøpt på Strikkeglede for en grei penge. Kan være fin å pynte sjalet med over en fin topp eller kjole.










Dette er et restesjal, med vri. Det er jo som du ser et sjal i englemasker. Det er brukt Faerytale fra Du store alpakka, og et sølvgarn som heter noe som jeg ikke husker helt, men noe med Siroflex eller noe var det. La inn noen runder med sølvtråd i tillegg, og dermed ble det litt ekstra.










Her er også et englemaskesjal. Garnet er Faerytale fra Du store alpakka, i en nydelig lyseblå farge. Jeg har dandert det med sjalnål, og se hvor fint det ble! Dette sjalet laget jeg litt ekstra stort, så det er deilig å tulle seg inn i en kjølig sommerkveld, kanskje.
Strikke- og heklehilsen fra Therese :-)














2 kommentarer:

  1. Prinsessekronen her helt nydelig og ikke bry deg om at hjertet er litt på skjeive - det er de fleste hjerter.

    Likte veldig godt sjalnåla og engle-sjalene dine er jo en fryd.

    Hilsen Stargirl

    SvarSlett
  2. Godt sagt ang hjerter :-)
    Takk for skryt, forresten.. svak for det.. ;-)
    Sjalnåla er kjøpt på Strikkeglede.no, se under knapper.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :