Sider

tirsdag 14. juni 2011

Skal–skal ikke…

Jeg synes høye hæler er kjempelekkert! Jeg har noen par som jeg tar frem til ulike anledninger, og beundrer faktisk folk som trasker rundt på høye hæler i hverdagen.
For min egen del, så er hæler et praktisk mareritt. Jeg har hatt, praktisk talt, 70% av fotsålen min, som vannblemme. Anbefales ikke… den spesielle følelsen av at vannblemmene skvalper under føttene er ingenting å trakte etter.

Føttene mine er relativt, tja, platte. Plattfot! Str. 40 og plattfot er ikke nødvendigvis en genial kombinasjon. Fordelen er at man kan luke ut mine fotspor over badegulvet, da det er de som ligner elefantspor..


(bilde fra google.com. Bortsett fra formen er det ganske likt…)

Uansett form, så er vi mennesker forfengelige. Det ER lekkert med solbrune bein og høye hæler, og jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg et par eller to.

 
Bare noen enkle med korkhæl, for eksempel?

De beste høye hælen jeg har er verken særlig høye eller særlig sexy.. vi snakker bunadskoene. Jeg tviler på om solbrune ben og bunadsko er veldig hot.. Smilefjes som blunker 

Uansett; har man ikke større problemer enn hva slags sko man skal velge, er vel livet ganske bra.

Sol SolSol

5 kommentarer:

  1. Kilehæl er veldig praktisk når man ellers synes det er kjipt å vakle rundt i høye hæler. :-)

    SvarSlett
  2. Har ett par med kilehæl,og jeg elsker de.
    Blir faktisk ikke sliten i bena av og gå med de,som jeg gjør veldig lett med andre sko med vanlig hæl.
    Håper formen din er fin om dagen :o)

    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Hehe, høye hæler er flott ja, men ikke særlig godt å gå i. Lykke til med bruken om du kjøper de. Og kilehæl er jo mer behagelig enn stiletthæl da...

    SvarSlett
  4. Gå for kilehæl du, Therese! Og de trenger jo ikke være så høye, bare sånn akkurat passe ;-) Jeg blir gjerne med på shopping :-))

    Klem Trude

    SvarSlett
  5. Hei.

    Har plattfot jeg også. Bruker såler jeg. Anbefales. Bruker du såler da?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :