Sider

torsdag 9. juni 2011

Today is the day!

De neste dagene har jeg ikke mulighet til å sette meg ned og kose meg med bok, så jeg skal ikke løpe og kjøpe i dag. For i dag kommer Jo Nesbøs bok Gjenferd ut. En ny runde med Harry Hole, som er en sånn Kurt Wallander-type som  man bare bærer over med fordi man jo blir glad i dem.. (eller er det bare meg.. Smilefjes som blunker)

Egentlig hadde jeg bestilt den, men så ville jeg heller ha mulighet til å gå i bokhandelen, så jeg avbestilte…
Men om bare noen dager, over helga, skal jeg kjøpe meg den nye krimmen og kooose meg med den. Prøve å lese sakte, og bare nyte en ny historie om Harry Hole. Håper på solskinn og late dager under parasollen – Harry og jeg!

I dag er det sommeravslutning for 4.klassingen. Det lover ikke så godt, for det regner altså noe så inderlig her hos oss i dag. Dermed ble grilling avlyst, og det blir isteden mat inne i klasserommene… utfordring. Men her ble det greit allikevel: Byggrissalat (byggris og finhakkede grønnsaker oppi), kylling og focaccia. Bestilling fra frøken “jeg-elsker-fest” (noe som nå er søtt, men kan bli en utfordring om kun få år Smilefjes som blunker ) .
Men det finnes så absolutt mindre sunne måltider enn dette.

I helga skal vi feire svigermor, og det blir sikkert bra, håper været tar seg opp.
Jeg skal bake litt, og var innom Åhlens her om dagen og handlet litt:

Muffinsformer, kjøpte 2 farger av de firkantede, og så ble det kakematter og en ekstra med muffinsformer. Dermed blir det muffinsbaking på fredag. Sikkert mer moderne å si cupcakes, men jeg er ikke så moderne, da.. hihi.

2 kommentarer:

  1. Therese da.. cupcakes og muffins er ikke det samme! *sukk*

    Avslutning i klasserom høres ikke bra ut, synd at utefeiringen ble avlyst. Ute blir (nesten) aldri støynivået for høyt, men inne derimot..

    Uansett: Håper det blir en flott avslutning!

    SvarSlett
  2. Huff, den boken så skummel ut... Jeg er superpysete og glemmer helt å puste om jeg leser slikt. Holder meg heller på den trygge siden jeg... Håper du får flott vær så boken kan leses utendørs.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :