Sider

mandag 6. februar 2012

Bokbonanza og vinter i februar

Bra overskrift? Hihi.. jeg var fornøyd med den.

Februar har jeg igrunn ventet på en stund. Denne måneden kommer nemlig en av mine favorittforfattere ut med ny bok i favorittserien min. Jussi Adler-Olsen slipper ny bok på norsk, 17.februar. Jada, jeg har bestilt den! Smilefjes 



I februar, dårlig planlegging fra forlaget – rett ETTER vinterferien – kommer Camilla Läckberg sin siste ut på norsk. Englemakersken har jeg sett frem til lenge. Camilla Läckberg sine bøker er enkle, fengende, spennende og ikke så avanserte at man ikke greier å følge med. Og dermed greide jeg å lese i en tid der jeg var veldig syk. Et stort pluss.
Men nå ser jeg på Gyldendal sine sider at den ikke kommer før 6.mars!! What?? Har forhåndsbestilt den, så den kommer når den kommer.



For tiden leser jeg Stockholm Noir- triologien, og første boka likte jeg veldig godt. Andre boka er også bra, men jeg savner den jeg så som hovedkarakteren i første boka.. JW. Mulig han dropper innom, men nesten halvveis uti har jeg ikke sett noe til ham.
Vel, vel.. vet han dukker opp i siste bok, så jeg får vel smøre meg med tålmodighet da.

Vinterbonanza, ja.. Det har jo både vært kuldegrader og snøvær her på Østlandet. Slutten av forrige uke var bitende kald, ikke så ille på søndag, men vind og snøvær. Jeg lå mesteparten av søndagen, men bedre i dag.

Vi har også bestemt oss for å reise til fjells i vinterferien, og det gleder jeg meg ihvertfall til. Deilig å komme seg litt bort. Mann og barn hjemme i en hel uke – utfordrende men koselig! Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :