Sider

onsdag 1. februar 2012

Himmelsk kundeservice–Buyhelse.no

I går, sånn rett over kl 15, bestilte jeg meg det blå skjerfet fra forrige innlegg.
Det kom i postkassa mi ved 13 tida i dag – glede og lykke!

Men så viste det seg at det var et hull i skjefet, rett og slett en tråd som har løsna – sånt skjer når man har med tekstiler å gjøre.

Jeg sender 2 bilder til kundeservice, og 15 minutter etterpå får jeg en mail om at de har sendt et nytt!

Som kunde opplever man MYE rart. Treig levering, dårlig behandlig.. osv.. Men hos Buyhelse.no har de vært heeeeelt supre!

Sender en stoooor takk til dette firmaet. Gleder meg til å ta ibruk dette flotte stjerneskjerfet.
Tilbake til forsiden

5292   Skjerf -  Blå med store hvite stjerner Moteriktig og lekkert skjerf til henne

1 kommentar:

  1. Du verden for en flott service. Slik skulle det vært flere steder... Sjalet var skikkelig stilig.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :