Sider

tirsdag 31. januar 2012

Ønska meg…

5292   Skjerf -  Blå med store hvite stjerner Moteriktig og lekkert skjerf til henne

Nå er jo ikke akkurat dette noen moteblogg.. men så vet jeg ikke om dette er mote heller. Ikke særlig interessert i klær, men liker å se representabel ut.
Så dette skjerfet på en nettside og LIKTE det… liker fargen. Så da var veien kort til shopping. Jeg synes jo det er skrekkelig å betale 250 kr for et skjerf.. men etter en meget kort diskusjon med meg selv og utrolig mange fantastisk gode argumenter (!!) så fant jeg frem kortet mitt og bare kjøpte det.

Gæærn!!

(og nå ønsker jeg meg et i grått også… filler’n.. )

(nope.. ikke sponset innlegg)

3 kommentarer:

  1. Oiii,det var lekkert. Skjønner at ikke du klarte å motstå fristelsen der ja.
    Hvor på nett fant du det??? Spørs om ikke denne damen her også faller for den fristelsen ;o)

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  2. Så deilig det så ut-Vi har gått av å unne oss litt en gang i blandt. kan ikke tenke meg du gjør det så alt for ofte. :-) Og jeg skjønner godt at du har lyst på det, for det var veldig fint... Elsker å dra på meg sjerf.. ril det meste :-)
    Ha en fin onsdag??.. gpr litt surr her. Men tror det var riktig .. :-) klem Heidi

    SvarSlett
  3. Det gikk jammen fort å få det i posten da :)
    Var det dyr porto på det?
    Er det stort? Du må ta bilde av deg selv,så vi får se ;)

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :