Sider

mandag 2. januar 2012

Kaffelykke!

Først av alt vil jeg takke for all heder og ære jeg fikk både under forrige bloggpost, og via både sms og mail. SÅ utrolig glad man blir av litt skryt!

Nå tenkte jeg at jeg skulle vise frem det nye vidundret vårt. Vi fikk nemlig kaffemaskin til jul.
Har tatt bilder osv, men ny PC-legge-inn-kamera-finne-ut-av-ting..blabla..funka dårlig med dagens tåkehode, derfor snylter jeg på produsentens egne bilder:

Vi fikk nemlig, av mine foreldre, en Nescafe Dolce-Gusto Circolo

Det er barnslig stas med kaffemaskin, skal jeg si det jeg mener. En gang hadde jeg en annen kaffemaskin, en liten sak med sånn melkeskummefunksjon.. Men for meg ble det for mye styr, rengjøring osv.. funka dårlig. Denne maskinen er det kapsler til, og en Cappucino er lett som en plett å lage, og smaker deilig.
Ja, det koster litt med de mest fancy kapslene, men jeg tenker at dette er en liten luksus for helga, eller rett og slett en liten glede for meg som tusler hjemme hele dagen. Vi kjøpte litt forskjellig kapselgreier før helga, og ungene fikk prøve både Chococino og Nesquick-kapsler, noe som var veldig stas. Og så er det fort gjort!

Nei, jeg ble ikke noe bedre menneske av å eie en kaffemaskin, men en stor glede er det.
Er nå på leting etter Chai Latte-kapsler, får ta en tur innom Meny eller noe en av dagene.

Og den lager også kald drikke, så litt iste til sommeren kan kanskje også funke..? Smilefjes 

Fiiin, ikke sant? Smilefjes som blunker 

2 kommentarer:

  1. Ja de er hærlige de kaffemaskinene. Har en slik selv, en annen utgave og jeg elsker den. Og så får man så mange nydelige kaffevarianter til den også.
    Et godt kjøp !!!

    ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  2. Kaffemaskin du gitt...da går jeg bare den andre veien når jeg er på jobb i Tbg og går til cafe T (Therese) isteden for M, ohlala...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :