Sider

mandag 23. januar 2012

Vinter og snø!

Jammen fikk vi ikke snø. Ja, noen er overlykkelige over det, selv er jeg litt likegyldig. Fint for ungene, og fint for de skifrelste, spiller liten rolle for meg.

Men fint med noen kuldegrader, lufta blir så klar og fin.

I helga feiret vi trippel familiebursdag. Det ble en veldig behagelig seanse, og jeg tror alle koste seg.
Jeg hadde strikket Marius-tunikaer, og begge to ble fornøyde. Tror faktisk at eldste syntes det var litt stas at lillesøsteren ble lik.

Huska jeg å ta bilder? Nope.. men de ble fine, altså.

Jeg kommer tilbake med noe mer siden, prøver å komme til hektene etter noen dager med sykt barn, dårlig form selv og bursdaghelg. Tar på for en gammel krok.. Smilefjes som blunker 

Takk til hver og en av dere som følger med her på bloggusen min. Jeg tror det er fint for meg å føle litt forpliktelse til bloggen, selv om det kommer skremmende lite konstruktivt ut av meg for tida.
Men jeg strikker som bare det. Nå holder jeg på med en liten, rød Mariustunika i str 1 år. Utrolig søtt, og så går det rasende fort.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Koselig når familien kan samlest. Bra at du "sto han av." Kan selvsagt bli mer enn nok når kroppen protesterer. Det rår du jo ikke med.
    Det er snø på Vestlandet og. For min del kunne den vært ferdigmåket all nedbøren som kom, bare kav og arbeid med det som er hvitt. Har nok med alderen min å gjøre det der, var glad i snøen før. Ja,ja, vi rår ikke med været heller.
    Håper du får en bra uke.
    Klem fra krykkja.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :