Sider

lørdag 5. januar 2013

Blanke ark

Det er stille fra min kant på bloggen, bruker kapasiteten min på de helt nødvendige ting, og så rr det som regel ikke noe overskudd. Men heldigvis kan jeg strikke litt i ny og ne, og det gleder.

Fikk meg nettbrett til jul, og nå blogger jeg herfra mens jeg ligger i senga. Noen ganger er teknologi helt supert =) ♥

Akkurat nå strikker jeg sokker, komponert i hodet. Fungerer skal se det kanskje kommer oppskrift her om litt. :D

Legger ved et bilde av halvferdig sokk, og kanskje noe annet småtteri fra romjula.

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år!
    Det blir spennende med sokkeoppskrift. Håper du får til det, jeg skal følge med. :))
    Nå er julen pakket bort, så må vi huske å nyte dagene frem til våren. Tiden kommer så fort!
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Åh, ønsker meg nettbrett jeg også, litt mer praktisk enn å dra med seg pc-en opp i senga når man er dårlig ;)Veldig fin blogg, kom over den via twitterkontoen din!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :