Sider

torsdag 10. januar 2013

Mer garn–elsker garnnøster!

 

2013-01-09 19.55.20

Til jul ønsket vår 10 årige niese seg Enkel vest fra Pickles. Den går bare til 7-8 år, og er liten i størrelsen, så jeg måtte utvide oppskriften. Jeg var riktignok ute i site liten, for den er så enkel og kjapp å strikke. Lillejulaften på kvelden innså jeg at jeg ikke kom til å ha nok garn… i tillegg ble jeg ikke fornøyd med garnet jeg hadde brukt, vesten ble tung og hard og blæææ..

Derfor fikk hun et kort der det stod (i tillegg til annen gave, selvfølgelig) at hun skulle få vest så fort jeg fikk mere garn.
Pga prolaps i jula, ble mannen sendt ut med lapp etter nytt garn. Garnet var selvfølgelig utsolgt i de 2 byene vi sjekka, og jeg bestilte på nett… som også var utsolgt. Det ble derfor en forferdelig venting, til det i går kom hentelapp. 16 nøster, denne gangen skal vesten bli både stor nok og fin og myk og deilig.
OG GARNET KOM I GÅR!

Jeg er godt i gang, så over helga tenker jeg at det blir vest på den fine (og tålmodige) niesen.

Følg meg gjerne på instagram: thravi

God strikketorsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :