Sider

tirsdag 5. februar 2013

Begynner å få leselyst igjen!

Eller kanskje det egentlig heter kapasitet istedenfor lyst?

Jeg har ihvertfall funnet noen bøker jeg skal igjennom i nærmeste fremtid:

Thomas Enger skriver om journalisten Henning Juul som mistet sønnen sin i en brann. Henning overlevde, sønnen døde. Når Henning så orker å komme seg tilbake på jobb, dumper han borti mye skummelt.
Har hørt de to første bøkene på lydbok, og nå skal jeg investere i den tredje Smilefjes Gleder meg!


Jada, nysgjerrigheten lenge leve. Jeg skal få med meg Fifty shades of Grey. Men antakelig venter jeg til de kommer i paperback. For de kommer vel i paperback?

Fikk Tråden av Victoria Hislop til jul, og den ligger på nattbordet og venter på et klart øyeblikk. Er superfan av Øya som forfatteren slo igjennom med, og gleder meg til ny bok fra Hellas!




Jussi Adler-Olsen sin Avdeling Q er av mine favoritter, altså. Gleder meg som en liten unge til Marco effekten kommer ut i midten av mars. Smilefjes Glede!



Ildvitnet av Lars Kepler har jeg også gledet meg til lenge. Nå har den kommet ut i pocket, og jeg skal såklart kjøpe den. Må bare huske det.. og få litt energi til å gå til byen, eventuelt sende min mann..hmm.. god ide, forresten Smilefjes som blunker 

Og kronen på verket, sommerens høydepunkt: Ny Harry Hole-bok i juni. Jeg blir å finne på verandaen med nesa i ei bok jeg har venta på Smilefjes 

Da har jeg jo litt å lese på da, jo Smilefjes 

God bok!

1 kommentar:

  1. Lykke til med bøker og Marius. Det spørs vel om du får lest noe før mars mnd. :) Vi prioriterer vel sporten i feb.? Jeg gleder meg, prosjektet er blinket ut, Fanagenser til barn. Pluss flere typer småarb. under kategorien tilbehør, som vil havne i "julegavebagen" etterhvert. Jada, jeg er igang...hehe.
    Heia Norge!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :