Sider

tirsdag 5. februar 2013

Litt bakpå

Det er ikke til å komme fra at jeg ligger litt bakpå i 2013. Henger etter med logistikken i heimen, alt blir gjort i siste liten hvis det blir gjort. Det er tendenser til at ting gror igjen, og jeg greier ikke å stoppe det. VI greier ikke å stoppe det.

Men så er det andre ting som funker som bare det! FOR en støtte jeg har, for en omsorg og for en kjærlighet. Vi kan krangle så busta fyker, vi er uenige om veldig mye, men det ER OSS. Og det er så godt å vite når det stormer at vi er et lag, at det vil vare.

Så har du februar/mars – VM-månedene. Det er flust av store sportsarrangementer, og jeg skal følge med. Jeg har alliert meg med strikketøy, det blir Marius med rundfelling på programmet, og jeg gleder meg.

Modell 11


En i liten damestørrelse, koksgrå bunn, hvitt mønster og lilla hals. Og en liten i str 4-5, antakelig, til en liten fetter. Blir også koksgrått, hvitt..og..tja.. en farge en guttegutt vil gå med Smilefjes 

Enkel strikk når hodet ikke er med.

Så det går fremover her.. bare ikke med logistikken i heimen Smilefjes som blunker Men who cares?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :