Sider

fredag 25. april 2014

Bite i det sure..

Jeg liker ikke shopping noe særlig. Dvs, jeg liker ikke å gå i butikker.
Det er slitsomt, varmt, kjedelig og forvirrende.

 

Og er det noe jeg liker enda dårligere enn vanlige butikker, så er det bruktbutikker og loppemarkeder og denslags. Enda mer slitsomt, enda varmere, kjedeligere og enda mer forvirrende når man må vurdere om noe er i god nok stand, til en god nok pris osv..
Og så er det en million energier fra ting og tang. Pyton.

MEN; jeg liker jo å gjøre gode kjøp når det er noe jeg skal ha, og jeg elsker virkelig gjenbruk. Jeg digger at ting går i arv, at flere kan ha glede av samme tingene, at man kan gjøre gode bruktkjøp osv.


Du skjønner da at jeg har en utfordring, ikke sant?

Kjøpte nylig ny spisestue via en Facebookgruppe. Strøken, ikke ei ripe, 8 stoler, bord og tilleggsplate i heltre eik for 3000. Lovely!
Nå trenger jeg noen nye møbler til verandaen, samt en hylle. Hylla har jeg egentlig bestemt meg for, og vurderer å overtale min kjære mann til en IKEA-tur seint en fredagskveld. Det har vi nemlig gjort før, da er det meeeget glissent der inne, og hakke mer overlevbart for meg. Korreksjon; jeg liker jo egentlig IKEA. Digger, IKEA.

Tilbake til verandamøblene, vi trenger flere stoler og et nytt bord. Det gamle bordet er lite og vaklete og ganske usexy. Må. Ha. Nytt.

Så da tenker jeg da. Titter litt rundt og prøve å finne noe fint og billig.

STOKE Hagesett

(Bilde lånt fra Bohus.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :