Sider

mandag 19. mai 2014

Vel overstått!

17.mai ble en flott dag. Været var bra, gjestene var bra, byen viste seg fra sin ganske fine side.
Her hjemme hadde jeg stelt i stand tradisjonell 17.mai-lunsj med pølser og godt tilbehør, kaker, is og kaffe.

Jeg kom meg ikke på utsida døra, men hva gjør vel det når man får med seg barnetoget fra verandaen, og man får huset fullt av folk?

Jeg tar med meg det positive og alle gledene, og så lar jeg det andre ligge. Ingen vits i å fokusere på det som er vanskelig og det man ikke fikser.

Kl 1330 var huset tomt, det var bare meg, ryddingen og oppvasken igjen. Min kjære var på dugnad for 7.klasse. Jeg forta meg å åpne ei flaske iskald Prosecco, det var min gulrot den dagen.
2 min etterpå fikk jeg mld om at foreldrene mine kom til å komme innom. De var der ca 45 min etterpå, de bor jo ikke i samme by som oss. Det betød at jeg måtte frem med kaker igjen, og DELE Proseccoen med mamma som ikke kjørte Smilefjes som blunker Makan.
Forta meg å sette ei flaske til i kjøleskapet Smilefjes som blunker hehe..

Denne Proseccoen er superdeilig, frisk og billig. Uslåelig kombo.

 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :