Sider

søndag 10. oktober 2010

P.S. I love you

En lat, søvning og forsåvidt hyggelig søndag er over. Etter å ha konsumert en anelse mer rødvin i går enn det som strengt tatt er sunt, så krevde kroppen ro og fred. Vi fikk besøk av vår gode venn, Arne, og rødvin gikk ned på høykant. Veldig, veldig hyggelig.

Nå har vi nettopp sett en film, PS: I love you, med Hillary Swank og Gerard Butler, m.fl.

Jeg har jo lest boken, for noen år tilbake, og den satte virkelig spor. At jeg aldri lærer, forresten, det er jo IKKE bra å se filmen til en bok man liker sååå godt. Min kjære likte filmen ganske så godt, for han har jo ikke lest boka. Og jeg, jeg satt og venta på alt som ikke kom…Jeg gjentar: IKKE BRA.

Boken anbefaler jeg til alle som liker å le og gråte og bli berørt av en annerledes kjærlighetshistorie – og det MENS man LESER. 

Fantastisk bok! Bra film, men se eventuelt filmen før du leser boka… eller bare kos deg med boka og glem filmen!!

Nå skal jeg straks finne frem boka mi, Paktens voktere, av Tom Egeland, og krype under den deilige dyna mi. Og så skal jeg prøve alt jeg kan og lade kroppen, så jeg kan dra til svømmehallen med kjæresten min i morgen.

God søndagskveld!

 

2 kommentarer:

  1. Takk for bok-tips! Enig, som regel er bøkene myye bedre enn filmene. Jeg så filmen "Stenhuggeren" etter at jeg hadde lest boka. Jeg ble litt skuffet, noe var forandret på, men mest av alt "skuffet" over hvordan Patrick så ut. Heelt annerledels enn i mitt hode! Takk for oppskrift på avocado! Det er jo bare så godt med hjemmelaget!
    Ha en god uke!

    SvarSlett
  2. Jeg lærer aldri og blir skuffa hver gang jeg ser en film som bygger på en bok. Blir som deg sittende å vente på alle de gode scenene som aldri kommer...
    Så da skal jeg ikke se filmen, for boka syns jeg også var fin.
    Og kos deg med Paktens voktere - den er bra!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :