Sider

mandag 18. oktober 2010

Så kom regnet

Nå begynte det jammen meg å regne her! Men gradestokken viser 10 grader, og da jeg stod opp 0615 var det allerede 9 varmegrader. Det kan man da så absolutt like!

I kveld er det svømmehall med kjæresten igjen, og det blir veldig koselig. Tror ikke kroppen holder for noe særlig svømming, men jeg kan da kunsten å vake i bassenget og late som om jeg er veldig viktig og at energien absolutt ikke er noe problem ;-) Jeg har nye svømmebriller, kanskje det vil hjelpe på energien ;-) Nåja.. men det er lov til å håpe!

Uka forøvrig må foregå veldig rolig. Kroppen strever med et eller annet for tida, og jeg merker at jeg ikke orker noe særlig før jeg bare vil legge meg ned og sovesovesove. Men jeg prøver å holde meg oppe, og med den helga jeg har hatt – med faktisk ekte, god gammeldags sosial omgang -  så kan jeg leve i ensomhet en god stund.

De sier på Tv2s værmelding at dette er den siste milde dagen på en stund – og at i morgen kommer det et felt innover landet som gjør at temperaturene synker kraftig og det vil bli ganske guffent. Greit for meg – la oss få denne vinteren overstått!! :-)
Jeg har planer i vinter. Ski skal anskaffes igjen, og vi skal prøve å få stått på skøyter. Jeg liker å ha aktiviteter å se frem til. Så får det være at energien ikke alltid holder, men skal man slutte å se frem til ting så er livet over og det er det jo ikke!

God regnværsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :