Sider

lørdag 20. november 2010

Daukjøtt..

Føler meg ganske dau akkurat nå. Forkjøla og veldig slapp… trøtt.. skal ikke kjede dere med en lang liste symptomer og mye selvmedlidenhet. Skulle hatt besøk fra i dag til i morgen også, men jeg er altså ikke mye til selskap. Mamma var her fra i går til i dag, det var Ringenes Herre-maraton her, mamma hadde ikke sett dem og siden jeg er alene hjemme så.. ja. Ganske så koselig, lenge siden jeg har tilbrakt sånn avslappende sofatid med mamma. Skjer jo ofte noe eller er noe spesielt på gang når vi treffes.. familieselskap, shopping, et eller annet aktivt. Men i går var det bare sofaliv og film.

Ikke så mye å melde, egentlig, men jeg har strikket en del par med babysokker i det siste. De er veldig greie å strikke, enkle og blir alltid tatt godt i mot. Det er den “berømte” Silje-sokken, som ble designet til min skjønne niese. En vanlig raggsokk, men med hullrad og snor rundt ankelen. Sånn holder sokkene seg på plass når de små åler seg rundt.

Jeg ser jo at jeg har glemt å lage snor til ALLE 4 parene, men det skal jeg ordne på i løpet av kvelden.

PB200008
Som du ser; supergod kvalitet på bildet!! *ironi*

Men det skal altså være et par harepussokker.. sånn hvis du ser bort i fra at ansiktene er sydd på litt forskjellig, at følehorna er for korte og ørene sydd på i hytt og pine, så ja, det er et par harepussokker. Imponert nå, tenker jeg Smilefjes som blunker 

Jeg selger ikke harepussokker, men ønsker du Siljesokker, så kan jeg nok hoste opp (betyr strikke) et par. Tar 80 kr paret, pluss porto. Ta kontakt hvis du ønsker!

PB200007

I kveld blir det litt pludring med min kjære, som er på jobbreise, i telefonen, Skal vi danse på tv, og litt knask på bordet. Stua er full av stearinlys, og det er så kos. Ute er det hvitt i hvitt, sneen laver ned.

Mer bloggings helt plutselig! God lørdagskveld!

PB200010

1 kommentar:

  1. Å, tror jeg må ta meg en Ringenes Herre maraton jeg og - elsker de filmene! Og har du ikke lest boka (bøkene), så må du det!!
    Ha en flott søndag :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :