Sider

onsdag 23. februar 2011

Når enden er god.. osv..

I dag satt jeg nesten to timer på sykehuset og ventet på å få tatt blod (fastende fra dagen før, ja..).

Jeg er alle legesekretærers skrekk, med årer som sitter dypt og skvetter unna så fort de aner at en nål er på vei, og blir derfor sendt til lab’en på sykehuset for blodprøve. På laben må man vente ekstra på den mest erfarne damen (har kun vært damer hittil) som klemmer og klapper på armene mine en god stund, før hun finner den tynneste nåla hun har og gjør et prøvestikk.

2 ganger har de truffet på første…og en av dem var IKKE i dag! Kjempeflaks (sarkasme)! Riktignok ble det bare  ett stikk i hånden, men DET overlever jeg, altså, selv om det er noe vondere enn å stikke i armen. Ikke vondt.. men.. litt mer ubehagelig!

Totalt 4 stikk, 3 i armen og ett i hånden!
(REDIGERT AVSNITT.. tåke da jeg skrev innlegg.. det skulle være et sarkastisk avsnitt.. som gikk over i entusiastisk avsnitt.. hmm)

Så da var det kanskje verdt det, da.. all ventingen (sarkasme)!

 

I kveld starter ski-VM 2011 fra Holmenkollen. Jeg gleder meg skikkelig, og håper dette blir et flott mesterskap.

Jeg skal følge med så mye jeg kan – hurra!!

1 kommentar:

  1. Så bra at du fikk en meget dyktig sykepleier da iallefall ! :) God bedring

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :