Sider

lørdag 12. september 2009

Nidars favoritter SMASH!

Se på dette bildet, og se om du finner noen feil:

P9120030

P9120031

Nemlig – det er ikke EN ENESTE festkaramell!!!!!! Kriiise. Jeg er stor fan av Nidars gule Smash-blanding, og festkaramellene er så utrolig gode. De var selvfølgelig bedre da de var firkanta, men jeg forstår at verden går videre.

Min kjære mann var så snill at han gikk ned på butikken og kjøpte lørdagsgodt til oss, min favoritt, og så var det ikke en eneste festkaramell… snufs..

Jeg er IKKE av typen som liker å klage, men skuffelsen var så stor at jeg bare måtte henvende meg til Nidar. Så får vi høre om de har en god unnskyldning.

God lørdagskveld – med eller uten festkarameller :-)

2 kommentarer:

  1. Åhh, det er krise. Jeg også digger de, og kjøper man en pose der de skal være, SKAL de være der ;)

    Håper du får et positivt svar fra Nidar da ;)

    SvarSlett
  2. Nidar sier bare "SMÄSJH". Resten av bitene var gode, da.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :