Sider

onsdag 2. september 2009

Ny lue!

Hadde trodd jeg skulle være ferdig med denne lua på mandag, men den gang ei. Har fått en hard forkjølelse/lett influensa som har slått meg ut. Dermed ble det lite øreklaffstrikking – før i dag. Det går jo veldig fort, men man skal orke å sitte for å gjøre det..

Lua er strikket i Sisu fra Sandnesgarn, og garnet virker veldig bra.

P9020032

Den ble ganske søt? Eller tøff, da.. ;-)

Her er luene ved siden av hverandre – kanskje man synes de er ganske kule når man er 4 år?
De er i samme størrelse, men den ene er strøket hardere enn den andre. Nå vet ikke jeg hva den gule saken heter, men den røde skal være Lynet McQueen fra filmen Biler. Ganske enkelt strykemerker kjøpt på H&M. Det virker som om de sitter kjempegodt.

P9020031

P9020030

Jeg får masse tilbakemelding på mail fra flere som følger med på bloggen. Jeg blir også veldig glad hvis dere vil følge bloggen offentlig og kommentere av hjertets lyst :-) Fint hvis det blir litt liv her!

3 kommentarer:

  1. Å, de var veldig fine!! Tenker det er en stolt kar med ny lue i vinter, ja!
    Jeg er ganske imponert over deg, for det der fikser ikke jeg...:/ hehe.
    >Klem fra Kari Lise

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha! Det blir øreklaffer på den grå også, men jeg må vite om de på den blå sitter rett først. :-)
    Veldig morsom og ikke minst rask å strikke. Og å sy på merket tar vel ca 30 sek!

    Koselig at du la igjen kommentar!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Så flotte luer og merker! Noe å prøve seg på, ja!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :