Sider

torsdag 17. september 2009

Svar fra Nidar :-)

nidar favoritt smash

 

Jeg fikk svar fra Nidar på tirsdag, jeg poster det her:

Hei og takk for henvendelsen din.

Vi setter stor pris på å få tilbakemeldinger fra våre forbrukere - enten det nå er ris eller ros. I alle Nidars blandingsposer skal produktene som står avbildet på posen, være i posen, men antallet biter av hver variant kan variere. Dette er fordi pakkeprosessen styres helt maskinelt og av vekten på posen, og ikke manuelt med telling av biter. I noen tilfelle blir det dessverre en skjev fordeling, men alle variantene skal være med. Vi beklager at du har kjøpt en pose med Nidar Favoritter som ikke inneholdt noen biter av Festkaramell.

I henhold til vår reklamasjonsprosedyre må vi enten ha posen sendt inn til oss eller kvittering på det kjøpte produktet. Vi vil da erstatte dine utlegg i form av et nytt produkt. Merk konvolutten "Saksnummer ******".

Med vennlig hilsen
Nidar Forbrukerservice

 

Jeg fikk jo nesten dårlig samvittighet, for jeg er ikke noen klager. Jeg hater å klage på ting, men nå er det i det minste gjort. Kvitteringen har vi, så den skal jeg jammen sende inn, og så får vi se om vi får en ny pose ;-) 

Skal finne frem konvolutt og kvittering med en eneste gang. Å sende inn posen går jo ikke, for sjokoladen spiste vi opp i helga :-) uten festkaramell! HEHE..

4 kommentarer:

  1. hihi, klart man må si ifra;) Jeg og en onkel(jeg var rundt 8 år tror jeg) skrev engang brev til Freia og savnet en av bitene i twistposen som hadde blitt tatt ut av produksjon. Vi fikk da ti poser twist tilbake.Så lønner seg og klage innimellom;) Ha en god natt!! Klem:)

    SvarSlett
  2. Klag litt du også, Therese!! Bare sunt:)
    Forøvrig skal jeg huske det når jeg kjøper en sånn pose neste gang, for festkaramell klarer jeg meg veldig godt uten, haha. kari lise

    SvarSlett
  3. Ann-Cathrin: 10 poser!! Wow! Hihi.. det høres ut som en god erstatning.

    Kari Lise: bare send festkaramellen hit! :-)

    God helg til dere begge!! Klem!

    SvarSlett
  4. Da ser man det nytter. Fin blogg du har med masse flotte ting du har strikket.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :