Sider

fredag 3. september 2010

Fin fredag!

Mann og barn forsvant ut døra ved 0745- tida, og da gikk jeg i dusjen. Naboen meldte om rørleggerarbeid og “mulig stenging av vannet fra 11-16”. Det er jo EKSTREMT spesifikt, men sånn er det å bo sånn som vi gjør. Alle leilighetene har jo hver sine stoppekraner, men når man skal flytte rør eller noe, så holder dessverre ikke den. Men mellom 11 og 16 pleier jo jeg å gjøre ting – dvs, ikke alltid, men noen ganger, i det minste. I dag hadde jeg 2 klesvasker jeg skulle ha unna, og en bolledeig. Når tilgangen på vann ble som den ble, så utsetter jeg bollene til imorgen.

Vi skal ha ungenes kusine, Mari, på besøk hele helga. Jentene gleder seg så de er helt dårlig, og 9-åringen her i huset spratt opp 6.30, og jubla:”i dag kommer Mari, i dag kommer Mari”. Vi skal hente Mari på SFO så fort 9-åringen er ferdig på skolen, og fra da av er det non-stop.

Lørdag tror jeg pappa/onkel tar med jentene på tur, så jeg får pusta rolig en stund, og så er det jo MGP jr på tv på kvelden. Stor opplevelse å få se det sammen.

MGPjrLogo

Søndag skal vi i barnedåp til min lille fetter, og da tar vi like godt med Mari. En fra eller til spiller ingen rolle :-)

Med hektiske dager spørs det veldig hvor mye blogging det blir i helga – men jeg skal prøve. Jeg setter så pris på deg som er innom, og ekstra stas er det når du legger igjen noen ord.

Riktig god helg!!!!

 

2 kommentarer:

  1. Kjipt uten vann ja...det er når det blir borte,man merker hvor mye man bruker det gitt.

    Så koselig med besøk i helgen da.Tipper det blir MGP på tv skjermen her i morgen også :o)

    Ha en super koselig helg Therese :o) Kos deg med deg og dine.

    Hege

    SvarSlett
  2. Hei på deg igjen!
    Koselig for barna å ha overnattingsbesøk. Kan huske fra mine barns oppvekst at det skapte jubel. Jeg blir i godt humør av mindre. Koselige minner.
    Jeg har hatt noen flotte høstdager på hytta. September har startet SÅ bra værmessig her på Vestlandet.
    Hilsen krykkja.
    Koselig liten "tapp" som vant MGP.:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :