Sider

mandag 25. april 2011

Erklærer påsken 2011 for vel overstått :-)

Så er nok en ferie overstått. Deilig vær, godt selskap (i all hovesak min kjære), god mat, småturer.. og nevnte jeg deilig vær Smilefjes som blunker

Det har vært en alle tiders påske. Jeg har kost meg! Vel har det vært til tider tungt, trøtt og fullt av dum ME; men det er FOR dumt å fokusere på det. Rett og slett. Jeg har lest gode bøker, sittet masse ute (duppa litt i solaSmilefjes som blunker) grillet, laget god mat, kjørt tur, rusla tur, hatt gode samtaler, sett fine filmer og rett og slett hatt mange fine stunder.

Har litt bilder som jeg skal dele en av dagene.

Her er et googlet bilde av et av stedene vi var i påsken, nemlig Tjønneberget på Hvasser i Tjøme kommune, Vestfold. Fantastisk utsikt!

5 kommentarer:

  1. Vel overstått! Det høres ut som en flott påske du har hatt. Godt at du greier å stenge sykdommen ute og bare kose deg noen dager :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Vel overstått påske. Bra å høre at du hadde det så kjekt!
    Jeg har også hatt det supert.Herlig å vite at vi har flere mnd. foran oss med grønn skog og svart asfalt!!! Bare tanken på det får meg til å jodle.
    :-))))
    Klem fra krykkja.

    SvarSlett
  3. Vel overstått påske, og godt og høre at du har kost deg! Med ME må man ta en dag av gangen. Kos deg videre for dere sør i landet får ennå en uke med godt vær. Jeg i nord må traske langs veien i regnklær i følge værmeldingen. Men det legger ikke demper på humøret!

    Klem

    SvarSlett
  4. Godt du har hatt en fin påske, og klarer å legge sykdommen litt til side selv om den preger mye av hverdagen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :