Sider

søndag 6. februar 2011

Beavis & Butthead–på en måte…

En håndfull tenåringer, nærmere bestemt 15-åringer, har hatt filmkveld med pizza og tilbehør hjemme i stua vår i kveld. Hyggelig, og veldig, veldig morsomt.

Her ble det komitime de lux da de satte på en komedie. Vi lurte på hvor vi hadde hørt lyden før…og så huska vi det. På 80 og 90 tallet så jeg en del på MTV, det var jo hipt og fresht (eller noe), og der gikk det sågar en tegneserie med Beavis & Butthead på 90-tallet. Selv fulgte jeg aldri med på dem, men husker jo latteren og lydene.

Vi skjønte jo nå hvor skaperne har tatt alle disse lydene fra – fra unge tenåringsgutter. Vi voksne i heimen lo for oss selv da vi hørte kneggingen fra 2.etg, og måtte jo spørre om de visste hvem Beavis & Butthead var? Og så lo vi enda mer da de ikke hadde en anelse…… fniiiis..

Lørdagskvelden har kommet til en ende, jeg skal krype under dyna. Min kjære kjører gutta hjem, og kryper vel inntil etterpå. I morgen skal far følge opp sin basketsønn, og er satt opp på kjøring til Langtvekkistan, så vi jentene har laget egne planer. Så håper vi at jeg er i form til gjennomføring. Hun har vært så heldig å få sove hos kusina igjen, og vi takker dem varmt for at de alltid åpner hjemmet sitt når vi trenger hjelp (og så håper vi å kunne gjengjelde tjenesten i nærmeste fremtid).

Hyggeligere for snuppa å være på overnatting enn å bli et forstyrrende element for storebror og hans gjester.

Nå sier jeg god natt – og ønsker alle søte drømmer!

1 kommentar:

  1. Hallø.
    Ungdommer i den alderen er bare helt skjønne! Jeg føler jeg kan uttale meg ,for jeg jobbet som assistent på skolen og hadde masse med den aldersgruppen å gjøre. De voksne som stadig hadde glemt igjen humoren hjemme hadde det verre.:-)))
    Jeg savnet barna fryktelig da jeg sluttet i jobben!
    Så omtenksomme dere er som lar jenta få sove borte når guttegjengen er samlet. Godt å ha nettverk rundt seg.
    Håper du og snuppa hadde en fin søndag, at kreftene dine strakk til.
    Klem fra krykkja.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :