Sider

fredag 18. februar 2011

Får panikk hvis jeg ikke har noe å lese på!

. men selvfølgelig sørger jeg for alltid å ha noe klart når en bok er ferdig.

Leste ferdig Hypnotisøren i går. Prøvde å lese saaakte, så den skulle vare lenge. Lenge siden jeg har lest en så spennende bok, og det var mange overraskende vendinger der som jeg elsket!

Hypnotisøren Lars Kepler

Lurer på om jeg må bestille den neste boken til Lars Kepler, Paganinikontrakten. Mulig jeg venter til den kommer i pocket.

Ellers har jeg noen bøker på venteliste, men de får komme etterhvert. Har også 4-6 av Knausgård liggende. Dvs, nr 6 er ikke ute enda, men jeg har 4 og 5, og gleder meg til å ta fatt. Hadde bestemt meg for at de ble verandalektyre utover, for jeg tok en Knausgård-pause etter å ha slukt 1-3 på kun kort tid! Jeg er jo stor fan av Knausgårds skriveevner, han skriver så utrolig bra.

---

Snart 2.omgang i VM-storslalåmen og Aksel leder etter 1.omg, dette blir spennende. Et par nordmenn til kjørte bra, så dette er gledelig.

1 kommentar:

  1. Så godt ha masse lesestoff å velge mellom. Det er en herlig luksusfølelse. God helg.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :