Sider

fredag 23. september 2011

Det føles veeeldig som helg!

Når man er hjemmeværende, sånn som meg, så går dagene ofte litt i hverandre. Ferie er et begrep som før var forbundet med ro og fred og nye eventyr. Nå er det egentlig motsatt; alle er hjemme og jeg får ikke ordentlig ro.

Sånn er det ofte med helger også, men noen ganger så kommer den gode helgefølelsen snikende. Som i dag!!!

Det har vært en utfordrende uke formmessig, men så har det allikevel vært så mange hyggelige småting som har skjedd, som gjør meg glad og lykkelig.
Pakke i posten, ferdige selbuvotter, god bok, sol, nymalt rekkverk på verandaen, nye blomster i heimen, glad mann, fornøyde barn. Mange ørsmå ting som lyser opp tilværelsen.

I dag skal jeg se gullrekka heeelt alene. Ingen hjemme ikveld, men det er egentlig deilig. Skal bare kose meg foran tv’n med noe lettvint på pinnene.
Skal vise frem de nystrikkede selbuvottene, må bare presse dem først. Strikket tomler og festet tråder i går, så de er heeelt ferdige – ja, bortsett fra den pressinga, da Smilefjes som blunker 

Nå skal jeg legge opp masker til ei lue, og så er kvelden viet glaneboksen (dvs, boks er det knapt nok, vi har visst en sånn LED-sak som er ekstra tynn.. ja, du skjønner, de fleste har jo tynn glaneboks nå om dagen ;- )


PS: Sjokolade hører med!! Her ser du min favoritt!!

3 kommentarer:

  1. Det er så deilig med disse små tingene som gleder sånn i hverdagen. Jeg har også hatt slike denne uka. Ei ny bok, 2 utviklings-cd`er, en ny almanakk, nips på en nyåpnet interiørbutikk, ei ny bukse og idag....en kaffemaskin :-D

    ja nå skal vi nyte helgen og dens små nye gleder.
    Kos deg videre

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Så deilig med en fredagskveld helt for seg selv.
    Håper du har klart å nyte den :o)

    Gleder meg til å se bilder av de nystrikkede vottene.
    Ha en super fin helg ♥

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  3. Så godt med kvelden for deg selv. deilig å finne gleder i hverdagen slik. Det tar tid å snu om på tankene slik, men deilig når sånne følelser kommer over en :-) Ha en fin helg, og håper det kommer gode dager utover. gleder meg til å se vottene dine :-))
    Driver stadig å skal stikke meg set jeg også, men kommer liksom ikke i gang
    Klem Heidi

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :