Sider

mandag 12. september 2011

Valg 2011 og diverse

Vel er jeg flink til å finne de små, fine tingene i hverdagen, og jeg har det jo bra. Det er bare det at formen min er skikkelig lusen for tida, og dermed ingen blogging.

I dag er det valg, og jeg venter på min kjære, så vi får stemt. For stemme skal jeg, sånn er det bare.

Blir nok verken valgvake eller valgkake, men valgsushi. Nok et nyskapt ord Smilefjes som blunker 

Jeg kommer veldig sterkt tilbake utover de neste dagene, satser jeg på… jeg har jo både strikket og lest, og det må vel dokumenteres Smilefjes som blunker hihi..

God valgvake!

2 kommentarer:

  1. Håper formen din kommer seg igjen. Stell godt med deg selv. Gleder meg til å se det du har strikket...

    SvarSlett
  2. Heia

    Gleder meg til å høre anmeldelse av hva du har lest :-)

    Kjøpte "Frelseren" i går og i dag kjøpte jeg "høstoffer".

    Dama i bokhandelen var litt overgitt over at jeg skulle begynne med "frelseren " og mente jeg kunne starte med lydbøker dersom jeg ikke gadd å starte med "flaggermusmannen" :-)

    Hun har nok rett at jeg burde lese alle, som hun sa: Det går ikke ann å ikke lese dem, for alle andre har jo lest dem :-) Men jeg tror jeg skal starte på "Marekors", så går jeg "bare" glipp av 4!

    Uansett, nå skal jeg starte med "høstoffer". Er ferdig med "pagninikontrakten", syns den var kjempe god, men syns kansje den ble litt hesblesende på slutten. Det kan være forteller måten som gjorde det slik at jeg følte at det ble slik.....

    Har vært noen trauste dager den siste 1 1/2 uka, men det kommer seg vel ;-)

    Klem fra Bodø

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :