Sider

onsdag 21. september 2011

Så heldig jeg er!

Så heldig jeg er som har venner som kjenner meg.

I går dumpet det ned en diger pakke i postkassa mi, og yr av glede og nysgjerrighet rev jeg av papiret da jeg så at det stod mitt navn på.

IMAG0021

6 nøster Karneval! 100% ullgarn, har aldri prøvd det før, men nå gleder jeg meg veldig.

I pakken lå det også mønster på lue, skjerf og votter.

IMAG0023

Garnet er mykt og deilig, og skal strikkes på tykke pinner. Blir fin tv-strikk.

Med i pakken lå det også et nydelig brev.

Vi har delt så mye denne sommeren, Kari, det har vært en vanskelig tid med mange ting på en gang. Men opp av det mørket kan det bare vokse lys, og det er det tid for nå.
Og selvsagt er jeg her for deg, mørkt eller lyst. Enten over en lidenskapelig samtale om en god bok en av oss har lest, over morsomme hendelser vi har opplevd eller over mørke stunder som man ikke deler med hvem som helst. Men kanskje mest av alt over det hverdagslige som vi begge elsker, lidenskapen i faget vårt og ellers om det som kalles livet.

Tusen takk Kari – FOR en ære det er å være vennen din!

(Og til min andre Kari i det blide sør; tror nok din eldste datter kan glede seg til Karneval Smilefjes som blunker helt riktig i hennes råååsa-verden. )

IMAG0022

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig å lese bloggen din i dag ;-)

    Sitter på jobb nå, i dag blir jeg her til kl er 21.00 - 21.30. Kort personalmøte. foreldremøte og til slutt foreldrerådsmøte. Vi tar alt på en ettermiddag/kveld, så er vi ferdig med det!
    Men da det er sagt, startet jeg dagen først kl 13. Jeg sov lenge og var på trening før jobb, det var deilig.

    Er så utrolig glad for å være din venn :-D
    Skriver mail til deg i morgen :-)

    Stor Klem fra Kari (ifra Bodø)

    SvarSlett
  2. For et nydelig garn! God smak har min navnesøster iallfall:)
    Det er godt med gode venner, og jeg kjenner ofte takknemlighet for å kunne dele alt fra bekymringer for ungene til oppskrift på vafler. Du er en allsidig dame:))

    Klem fra den andre Kari i sør!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :