Sider

lørdag 3. september 2011

Eplekakelørdag

Fint ord?

Mye lukt og kos og trivsel i det ordet. Deigen ligger ferdig i kjøleskapet, og skal bare bakes ut seinere i dag.


(
bildet lånt fra forbrukertips.no)

I tillegg tok jeg ut ei oksestek fra fryseren på torsdag, som i dag blir deilig lørdagsmiddag. Familien ønsker seg fløtegratinerte poteter, brokkoli og gulrøtter ved siden av, så da fikser jeg vel det Smilefjes som blunker 
Å lage steik til middag er ganske takknemmelig – heldigvis. Man slipper timevis på kjøkkenet, da det meste gjør seg selv.

Og så til det store for kvelden;
MGP jr.

Og i år må jeg si at jeg tror det blir ekstra kult fordi Alex og Margrethe skal være programledere!

Håper alle får en like flott lørdag som oss!

4 kommentarer:

  1. Takk for det. Det samme ønskes tilbake!

    SvarSlett
  2. Likte ordet: Eplekakelørdag. Tror jeg skal innføre en sånn høstdag her også.

    SvarSlett
  3. Takk for besøk, begge to! Eplekakelørdagen ble meget vellykket, og da Sval vant MGPjr var lykken til husets 10-åring komplett.
    Nå er hun i seng, og siste ordene til sin far var; "natta pappa, nå må du ikke drømme om MGPjr, altså".
    Lykke!

    SvarSlett
  4. Eplekake er jo bare sååå godt. Fikk jeg skikkelig lyst på jeg også...og gjerne med litt vaniljesaus ved siden av.

    Her var det også MGPjr som var på skjermen..men merkelig nok synes de ikke det var noe stas å se på det...merkelig,for sånn som de har gledet seg.

    Håper du har en fin helg,og koser deg masse!

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :