Sider

mandag 26. november 2012

Mandag

1. Gjesp
2. Au! (vond morgenkropp)
3. Gjesp, gjesp, gjesp..

Sånn startet vel morgenen. Ting har ikke blitt så veldig mye bedre akkurat, men what else is new?

Som nevnt i forrige innlegg så er planen for uka å Ta. Det. Med. Ro. Hele. Uka.

Jeg skal begynne på 2. ermet på Mariusgenseren som 11-åringen får i julegave, og da er det like før mønster. Det liker jeg! Fikk en liten Mariusforsmak da jeg strikket vottene sist uke. Har også strikket et par sokker i mellomtida mens snuppa var i hus og jeg ikke kunne strikke på genseren hennes. Litt får jeg da gjort!

Vi skriver snart desember. Julegavelista er grei, jeg har oversikt over hva alle skal få, og det er en god start. Min bedre halvdel og jeg tar en kveld og gjør det unna! Vil ikke stresse, vi bare kose meg.

(bilde fra NRK)

11-åringen og jeg har blitt enige om at vi setter årets julekalender på NRK på opptak. 11-åringen er veldig i grenseland for tida – hva som er barnslig og ikke forandrer seg fra time til time, omtrent. Men hun vil gi julekalenderen en sjanse Smilefjes som blunker Jeg er snart 40 og skal se den uansett hihi..

Tevannet koker, og så skal jeg legge meg og få hvilt litt – etter at jeg har satt i gang noen av husets fine maskiner; vaskemaskin, tørketrommel, oppvaskmaskin… Det er husmora si det Smilefjes som blunker 

God mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :