Sider

fredag 2. november 2012

Fredag og senkede skuldre

Nesten ferdig med fluesoppvottepar nr 2. Smilefjes Har bare kost meg med strikkingen som omtrent går av seg selv. Håper å få dem i vaskemaskinen innen kvelden er over.

IMAG0554

I dag er det fredag, og vi skal bare ha en avslappende kveld foran tv’n, antar jeg.
Kveldens meny består av Thereses fish&chips, som er egenlade fiskepinner, og råstekte poteter. Så blir det salat ved siden av der igjen, og både sweet chili og remulade til eventuell dip. Litt luksus, semi-sunt, og veldig, veldig godt.

En helt annen ting er at orkideene mine er på vei til å blomstre! De avblomstret sånn midt i mai, og siden har de stått og vært grønne og kanskje litt puslete i solsteike og sommervarme. Men nå har jeg tatt en liten runde, og 9 av 10 orkideer kommer nå med blomsterstengel, 4 av dem har faktisk minst 2 stengler, og 1 har TRE! Jeg blir så glad av sånt, elsker orkideer Rødt hjerte

(bilde fra Interflora.no)

GOD HELG!!

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også orkideer, akkurat nå har jeg ingen desverre, men det kommer nok en i hus igjen før jul ;)

    Flink du er til å strikke, i kveld skal jeg bare slppe av enten foran TV eller foran PC og vente på morgendagens beskjed på hvem som er vestfolds beste blogger ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :