Sider

torsdag 15. november 2012

Ukene flyr!

Noen som er veldig nøye på å holde jula i desember minnet meg i går på at det er omtrent 6 uker til jul. Etter en kjapp hoderegning kom jeg til at det er noen strikkeprosjekter som skal gjøres ferdig før jul – men at jeg i teorien skal ha nok tid.

Teorien.

Tida vil vise.

Ikke så mye å vise frem her, for jeg strikker fortiden ensfarget grått, og er like ved å skulle felle til ermer, og så starte på ermene på Mariusgenseren jeg strikker. Å få det jevnt og fint med alpakka på pinne 3,5 er en utfordring, men det skal gå fint, tror jeg. En vask, press, så vil det bli bra, tror jeg.

Dagene går mistenkelig fort mot helga, og da blir det å kose seg med sine kjære. Faktisk er min bedre halvdel og jeg alene i helga, noe som skal utnyttes til sånt kjedelig, forefallende i heimen..

Men i dag er det strikking på menyen. Deilig! Bare meg, sofakroken og en hel masse nøster med den mykeste alpakka… aaahh..

 

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en bra dag - og varm og myk. Så bra atte!

    SvarSlett
  2. Drømmedag det der med masse garn og ingen andre planer... Lykke til med genseren.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :