Sider

tirsdag 9. mars 2010

Det er lov til å ønske seg!

Nikon_D90_bred_2_319648b

Jeg ønsker meg et skikkelig kamera. For første gang siden jeg ønsket meg et instamatic kamera da jeg gikk i 6.klasse, så ønsker jeg meg nå inderlig et kamera. Nytt kamera ligger ikke i budsjettet, på en ganske god stund enda, så jeg får smøre meg med tålmodighet. Kanskje vinner vi store premier i lotto snart – hvem vet? ;-)

Vel, verden går ikke under om jeg ikke får meg et nytt kamera – langt derifra – men tenk så god blogging det ville blitt.. haha.. ;-)

I kveld pludrer jeg med mannen min og hekler et bestillingsverk. Etterhvert blir det nok Frustrerte fruer på tv – og Private Practice. :-) En komplett tv-tirsdag.

 

 

1 kommentar:

  1. Det er lov å ønske seg ting og man kan jo drømme om lottogevinst :-))
    Ha en flot onsdag! :-))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :