Sider

fredag 16. januar 2009

Kapittel to.

For tiden strikker jeg pannebånd til svigerinnen min. Et sort pannebånd jeg fant mønster til på den fabelaktige siden www.garnstudio.com. Der har de mye fint.

Ellers er det sjal heklet med englemasker/kjærlighetsknuter, kall det hva du vil, som har vært hit'en de siste par månedene. I går solgte jeg mitt første, som jeg egentlig hadde heklet for å gi bort til mamma, og til uka selger jeg 2 til. Morsomt. Håper å få noen bestillinger så jeg får dekket garnet, og kanskje får et par ekstra nøster ved siden av.

Har så mange ting jeg vil prøve ut. Når man har begrenset fysisk (og delvis mental) energi, så må man finne aktiviteter som passer.

Bestiller også ofte garn på Strikkeglede sine sider, og de anbefaler jeg virkelig. Rask levering, og pakker som kommer i postkassa. Lekkert for meg som ikke alltid bare kan kaste på meg jakka og stikke til garnbutikken.

Kvelden er satt av til barn, brødbaking og strikking. Kosekveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :