Sider

fredag 23. januar 2009

Prinsessekronepannebånd

Som dere her ser, så jeg er godt i gang med mitt aller første pannebånd av typen prinsessekrone.. det er forresten ikke en prinsesse som skal ha det, men en liten prins på 3.5 år. Han kommer til å bli nydelig! Pannebåndet strikkes i Vamsegarn fra Rauma, og det klør! Det skal toves i maskin, og så skal jeg sy på noe kløstillende inni. Opprinnelig skal det være fleece inni, men det de hadde var ganske tykk fleece. Dermed kjøpte jeg et stoff som nok er en form for bomull med stretch, og jeg kjøpte det etter anbefaling fra mannen i stoffbutikken. Jeg håper det blir bra.


Her er stoffet som skal skjerme varme panner fra kløete ull! Så får vi håpe jeg greier å sy det på.. hmm... den som lever får se!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :