Sider

mandag 19. januar 2009

Oppsummering av en trøtt mandag.



I dag har jeg vært heeelt i ørska. Stod opp med mann og stebarn, som skulle henholdsvis på jobb og skole, og fikk dem avgårde. Leste mail og noen nyheter i svime, og fikk avgårde en mail eller to, og så sovna jeg på sofaen. Det var helt nødvendig, for sløret hadde senket seg, altså var jeg ikke brukende til noe som helst. Etter noen timer kom jeg sakte men sikkert i gang igjen.

Glemte jo å skryte av pizzasnurrene jeg laget ca 30 av på lørdag, da minstesnuppa hadde ei venninne på besøk, så det ble rester av det til lunsj i dag. Husarbeide har det blitt så som så med i dag, har bare tatt det mest nødvendige. Klesvasken tar aldri slutt, og siden jeg hadde vært "sløv" og ikke vasket på halvannet døgn, så rant det over på vaskerommet. Mannen er storforbruker av hvite t-skjorter som han har under jobbeskjortene, og det var tvingende nødvendig å sette over en vask. Ble et par maskiner til, og nå går trøketrommelen. Vi har ikke allverdens plass til tørkestativ, så tørketrommelen er et kjærkomment innslag i familien.

Jeg rakk allikevel å bli ferdig med det blå pannebåndet til stedatteren min i dag. Greide å sy det sammen på feil side, men det får bare være. Jeg skal strikke et annet til henne også, og da må jeg huske å sy sammen på retten. Syr sammen med maskesting. Så begynte jeg på et sort sjal i englemasker, det er plankekjøring, men allikevel veldig gøy!

Ellers så er det både håndball-VM for herrer, og innsettelse av ny president i USA. Det skjer ting i den store verden også, ikke bare i min lille husmorverden!

Tudelu!

PS: Jeg har tatt bilder av noe av det jeg har produsert, men mann eller stesønn har kontrollen over kablen som overfører bilder fra kamera til pc, og dermed er jeg nesten like langt. Men bilder kommer så fort jeg får tak i kabelen!

2 kommentarer:

  1. Så kult at du blogger:)
    Synes du er skikkelig flink, jeg! Også gleder jeg meg veldig til bildene kommer!
    Klemzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;)
    Kari Lise

    SvarSlett
  2. Bildene er på plass. Så kult at du tok deg turen innom og kommenterte. Det synes jeg er stas vettu! God kveld. Klemmmm, Therese

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :