Sider

fredag 30. januar 2009

Prinsesser og andre folkeslag!

Den ikke så lille prinsessa i heimen har insistert på at det er blått som er favorittfargen hennes nå som hun er 7 år. Men så fikk hun se den rosa prinsessekronen jeg strikker til hennes kusine på 6 år, og var slett ikke så sikker. Hun tuslet ned på rommet sitt, puslet litt der, og kom så opp igjen og sa at hun også ønsket seg en rosa. Dermed var det kanskje ikke så dumt at jeg kjøpte 2 nøster rosa :-)
Det ligger nå 3 ferdige sjal her, som skal bringes videre. Solgte 2 i forrige uke, og det er stas. Tar jo ikke noe ekstra for dem, bare jeg får dekket utgifter til garn så er jeg fornøyd. Har fått meldinger om at mottakere av sjal er veldig fornøyde!
Tror det blir noen ekstra prinsessekroner fremover også, men det er bare hyggelig. Kan nemlig tenke meg et par små prinsesser som kunne likt en egen krone. :-) Det er jo litt kaldt for små barn å gå med pannebånd nå, men våren kan være her når som helst - ja, det er lov til å håpe!
Ellers lades det opp til familiebursdag i heimen, som nevnt tidligere. Føler at det meste er under kontroll, og tror det kommer til å gå veldig bra. Lene som insisterer på å få flate bakepulverkaker tar med muffins (det greier hun nemlig!!), svigermor tar med bløtkake, og jeg kan boltre med med det jeg måtte komme på. Lurer på om jeg skal bake rulle-sjokoladekake. Det hadde vært gøy. Blir nok krydderkake også. Gjør ikke noe om det blir litt mye kake, for restene tar mannen med seg på jobb på mandag. De er noen ordentlige kakemonser.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :