Sider

torsdag 21. januar 2010

Award sendes videre!

kreativ_award_thumb

1. HEIDI har en flott blogg med masse inspirasjon og glede! Definitivt en kreativ blogger. Hun produserer med et tempo jeg beundrer nesegrus! Tror nok hun er et arbeidsjern av de sjeldne. Ta en tur til bloggen hennes og ta en titt!

2. ODAANNA er en veldig koselig blogg. Ann-Cathrin svinger strikkepinner og symaskin like lett, elsker hjerter og naturmaterialer, og få er mer kreative enn henne ved siden av småbarn og jobb som førskolelærer. Dessuten er hun superhyggelig!

3. HANNE i Hannes Hage er en mester med heklenåla, dessuten er hun stri til å hekle/strikke pulsvarmere. Veldig kreativ, dessuten blir jeg så rolig av å lese bloggen hennes. Av en eller annen grunn utgir hun en ro og en atmosfære som er helt unik. Hanne liker jeg!!

Felles for disse 3 er at de også utstråler en positivitet jeg liker. Jeg blir oppstemt og glad av å følge dem.

3 av mange flotte bloggere der ute i Blogglandia!

En hilsen sendes samtidig til Jannicke som jeg respekterer at har en awardfri blogg, men som jeg allikevel vil sende en hilsen til. :-)

Ha en god dag, alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk - så koselig! Og artig å lese syv ting om deg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, så skjønn du er! Ha en riktig god helg.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :