Sider

onsdag 27. januar 2010

Ny liste :-)

Sulvis har en liste på gang, og jeg hiver meg på. Jeg liker godt lister :-)

Jeg trenger å være mer sosial enn det jeg orker – og det er dumt.
Jeg liker å skrikke/hekle, det er skikkelig kos.
Jeg spiser  for sjelden, så forbrenningen min er ikke som den skulle.
Jeg sier ja til hjelp – generell hjelp, det har jeg lært meg, og det er godt både for meg og de som tilbyr seg å hjelpe.
Jeg sier nei til ting jeg ikke orker, for jeg har etterhvert lært meg at å utfordre meg selv og manglende energi for å tilfredsstille andre, det ødelegger bare min egen livskvalitet.
Jeg er flink til mer enn jeg tror – men jeg tror jeg er spesielt flink til å være positiv, og å vinkle livet fra et positivt perspektiv!
Jeg leser så ofte jeg kan. Å lese gir meg masse, og kobler meg av meg selv. Befriende og lærerikt!
Jeg ler ofte, og tror hardnakket på at en god latter forlenger livet.
Jeg er altfor pliktoppfyllende.
Jeg har aldri spist pinnekjøtt – men det er ikke fordi jeg ikke har villet, det har bare aldri dukket opp en mulighet.
Jeg er lykkelig når jeg føler meg til nytte, og når jeg er sammen med kjæresten min.
Jeg trives ikke på Nav.
Jeg er dårlig på å sette mine egne behov foran, men jeg blir bedre.
Jeg er redd for å ikke bli trodd – og å miste de jeg er glad i.
Jeg elsker uvær! Å sitte inne når det stormer ute og regnet klasker mot ruta er helt nydelig. Jeg sover også veldig godt i uvær.
Jeg tror på å leve livet MITT.

 

1 kommentar:

  1. Fine listen! <3 Mon tro om jeg bør invitere på pinnekjøtt - det er virkelig noe av det beste jeg får.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :