Sider

onsdag 13. januar 2010

Lesekroken min

Jeg er nok over gjennomsnittet glad i å lese, og nå har jeg endelig fått meg et lesehjørne. Ja, puta skal byttes så fort som mulig, men jeg leker med tanken på å sy noe, og det er en tanke som må modnes….og det tar lang tid, for syersken i meg er svært umoden.. Maskinen står her og alt ligger til rette… Umoden syerske!

Bildene ble litt mørke, det er merkelig lys ute. 

P1130003

P1130007

Det ødelegger litt av sjarmen når mannen i huset insisterer på et relativt stygt surroundanlegg, men sånn er det nå engang hos oss.

Det røde hjertet kjøpte jeg som julepynt på Kremmerhuset til 15 kr for en pakke med 2, men jeg synes det liver litt opp med farger og bestemte meg for at det får bli her.
Har planer om å sette en blomst på det lille bordet, men det får komme etterhvert, må finne den rette :-)

Sitter og strikker sokker som skal være en bursdagsgave, men heklet et lilla sjal til meg selv i helga, det blogges snart! :-)

Ha en god onsdag!

2 kommentarer:

  1. For en fin krok! Selv gleder jeg meg til kjellerstuen er i boks, ev. i hus; da skal det komme et skikkelig surroundanlegg her også! ;)

    SvarSlett
  2. Slike kroker er så viktig å ha. Og din ser riktig koselig ut! En perfekt lese, lytte og strikke krok!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen <3 :